Doorgaan naar hoofdcontent

Een fijn verzorgend dagje.

Heerlijk relaxen & diep reinigen.



Vandaag was ik vrij op Hemelvaartsdag. Ik had niks speciaals gepland, zelfs niet met het warme weer. Morgen begin ik namelijk om 6 uur op het werk.
Normaal gesproken houd ik elke donderdagavond mijn relax
avondje.. Vandaag was dat heel de dag.

Ik begon de dag met een masker van L'Oréal de "Detox Pure Clay Masker". Super fijn zo vroeg in de ochtend.


Na het ontbijt waren mijn nagels aan de beurt met mijn welbekende frenchie.

 


Dit doe ik nu al zo'n 11 jaar lang. Ik vind het belangrijk om verzorgde handen en nagels te hebben. Vandaar dat ik mijn nagels iedere week onderhoud met lakken en vijlen. 

Verder was gaan lezen in de Glamour tijdschrift waarbij een Garnier reinigingsgel monster bij zat. Ik kon uiteraard niet wachten om deze uit te testen. Anders guess what.. Ik ben fan! Ik schaf dit product meteen morgen aan en voeg dit toe aan mijn relax avondje op de donderdagavond. 

Op een warme dag als vandaag hoort ook een goed detox drankje, aangezien ik toch met reinigen bezig was. Ik besloot een fruit water te maken met limoen, komkommer en ijsklontjes. 



Dit is een super fijn drankje voor warme temperaturen. Dit neem ik morgen ook voor mijn werk mee. 

Nu ga ik nog fijn een serie kijken want ik moet vroeg naar bed.. 


Fijne avond & veel liefs! 

XOXO 

Reacties

Populaire posts van deze blog

De professionele denkert.

Sinds dat ik mijn introvert zijn omarm begrijp ik mezelf steeds meer; alhoewel ik juist als introvert nog altijd met struggles kan zitten. Zo denk ik bijvoorbeeld heel veel na over dingen of over bepaalde situaties. Dat is oké. Maar soms raakt mijn hoofd daar 'vol' van.  Het is niet zozeer dat ik onwijs onzeker ben (zoals vroeger) maar eerder dat ik soms denk dat niet iedereen mijn struggles begrijpt. Het kan soms negatief overkomen als ik niet mee wil lunchen maar juist even in mijn eentje wil zitten. Ik zeg niet altijd 'nee' maar om altijd mee te gaan is voor mij te veel dan ben ik op sociaal gebied gesloopt. Ik kan ook bepaalde situaties in mijn hoofd blijven herhalen. Ik weet alleen niet precies hoe dat zo komt zelfs al heb ik mezelf helemaal onder de loep genomen qua introvert gedrag. Wat ik wél fijn vind aan het introvert zijn is dat ik meestal eerst goed na denk met wat ik wil zeggen en inderdaad meer heb aan een diepgaand gesprek dan een small talk. Oh e

Hobby'en met Dacil.

Ik was altijd al goed geweest in handvaardigheid. Ik vind het fijn om creaties te maken. Ik houd van kleine details en houd ervan om dingen goed te kunnen combineren.  Dat maakt het creëren van iets moois voor mij heel erg leuk! Gisterochtend ging ik samen met mijn beste vriendinnetje Naomi naar een freestyle sieraden workshop bij Kralenhandel te Capelle a/d IJsel. Wij willen elke maand een cursus volgen. Super leuke bezigheid voor vriendinnen. Vorige maand deden wij een cupcake workshop. Ik was erg benieuwd wat ik dit keer kon verwachten. Wij waren de enige twee die de workshop gingen volgen die ochtend. De Kralenhandel is een echte walhalla voor al je kralen. Je hebt onwijs veel keus in verschillende soorten kralen en materialen. Je kunt bijvoorbeeld je eigen sleutelhanger, oorbellen, ketting of armband maken. Het is daarom erg belangrijk dat je weet wat je precies wil gaan maken. Wat draag je het liefst? Welke kleuren heb je in je kledingkast hangen? Naomi en ik kozen beide